bubble.jpg
Kupla.
Päivän sana.
Pitäisi 'tulla ulos' kuplasta.
Miksi?

Suomalaiset äänestivät eduskuntaan omat edustajansa.
Jokainen on antanut äänensä henkilölle, joka parhaiten edustaa samoja arvoja ja tavoitteita, ideologiaa, kuin itse.
Jokainen valinnut itselleen edustajan, itsensä kaltaisen.
Henkilön, joka edustaa häntä seuraavat neljä vuotta.

En voi väittää olevani tyytyväinen eduskunnan tulevaan kokoonpanoon.
Eduskunnan tuleva enemmistö ei vastaa omia arvojani,
toiveitani Suomen tulevaisuuden suhteen.

Suurin  osa suomalaisista kuitenkin nyt saaneet toiveensa läpi.
Ovat onnellisia ja tytyyväiviä.
Uskovat tulevaisuuteen.
Hyvä juttu.


images.jpgmmm.jpg

Elän median ja blogien mukaan jonkilaisessa kuplassa?
Kupla.
Tarkoittanee sitä, että ihmiset ympärilläni ovat samanmielisiä.
Pitävät samoista asioista.
Heillä on samanlaiset arvot.
Mut hei,
heidän kanssaan mä just haluankin elää ja olla.
Tiedostan kyllä, et on toisenlaisia, toisella tavalla ajattelivia ihmisiä.
Heillä on toisenlaiset arvot ja tulevaisuuden tavoitteeet kun mulla,
tai mun ystävillä.
Onnittelen heitä vaalivoitosta ja toivotan hyvää tulevaisuutta.
Mut mun ei tarttte 'alkaa olee' heidän kanssaan. Kaveeraa.
Hyväksyn, yritän ymmärtää, mut ei kai mun tartte iholla olla..
Mun kuplassa on ne ihmiset, joiden kanssa mä haluan elää.

Haluan elää kuplassani.
Täällä on hyvä olla.

PeaceLoveHappiness-08.jpg